hei! nyt siis viimein ehdin kirjoittaa! (ja muistan ja jaksan kirjoittaa) nyt siis laitan kaikkia kuvia mitä on tullut kesän aikjana otettua. ei mitään kovin erikoista mutta jotain maisema ja kukkakuvia, joita täällä ei toivottavasti ole ennemmin näkynyt:)

 

omenapuun%20kukat-normal.jpg

omenapuun kukat. meiän omenapuissa oli toosi paljon kukkia sillon ku niitä oli:) ja toosi paljon omenia, josta tuli hyvää omena piirakkaa:)

maisema%20mummulta-normal.jpg

sitten olimme naapurin mummolla yötä (minä ja veli) ja minulla oli siellä kamera mukana ja sitten siellä oli ihana maisema illalla ja sitäkin sitten tietenkin kuvasin...:)

 

tässä vaiheessa järkytyn kuinka vähän olen maisemia yms kuvaillut. tässä nimittäin oli ainoat mitkä nyt sain äkkiä pengottua medän kuvien joukosta. sitten olen kesän aikana myös paljon ajanut motocrossia josta on sitten paljon kuvia.:) niitä en viitsi tänne laittaa mutta siihen olen kuitenkin lähinnä nyt kesän aikana kameraa käyttänyt:)

nyt kolme viikkoa sitten(perjantaina tulee neljä viikkoa täyteen) sain uuden puhelkimen. Samsun galaksy Trend. Ja minustä tämä on aivan huippu!

galaksy%20trend%E2%99%A5-normal.jpg

siinä se on♥

 

muttaa nyt yritän luvata et rupeen kirjotteleen tänne enemmän!

mutta nyt en kirjoiuta tähä enempää. siirryn toisen blogini kimppuun.