joo mlla oli tylsää ni päätinpä nyt tehä tämmösen pätka tylsyys postauksen. Tänään oli Enkun koe ja ei ole enää kuin ruotsin ja fy-ken kokeet! onneksi ei enempää. Pengoin tuossa vähän kuvia koneelta ja löysin muutaman kuvan tänne.

vihre%C3%A4t%20paljetti%20kynnet-normal.

tuosta kuvasta on jonkun aikaa aikaa kun sen otin mutta taitavatpa nämä silti olla uusimmast mitkä olen tehnyt, tai sitten olen vain unohtanut kuvata jotkut. näissäs kuitenkin olen käyttänyt sitä samaa lakkaa mitä olen käyttänyt jo vaikka kuinka monesti tämän blogin kynsikuvissa:D varmaan mun käytetyn lakka. ja sitte semmoset timantit tuohon (ne ei pysyny kovin kauaa) ja alus-päällys lakka. Koulun kevätjuhliinkin ajattelin lakata jotkut ihanat kynnet, ja nekin laitan sitten tänne:)

kukka-normal.jpg

tuonkin löysin kuviapenkoessani, jonka meinasin laittaa eiliseen postauksees mutta en sitten muistanutkaan.

 

ukko%20ja%20elvis%20kes%C3%A4-normal.jpg

OLISPA JO KESÄ!! tätä kuvaa en ole ottanut järkkärillä koska minulla ei silloiun vielä sitä ollut:D mutta ajatelkaa: paljaat varpaat nurmikossa, koira vieressä rapsutettavana kun aurinko paistaa ihanasti kasvoihin toisessa kädessäsi on jäätelö...

mutta tästä tuli tämmönen pätkä heippaa:)