Joo päätinpä tehä nyt toisenkin postauksen samana viikonloppuna kun tuosta edellisestä unohtui muutama työ, eikä minulla tällä hetkellä ole parempaakaan tekemistä:)

Noh aloitetaanpas vaikka tästä minun katiskaverkko koirastani, josta kyllä tykkään mutta muutamia juyttuja olisin tehnyt toisin:) koiran voisi laittaa vaikka kokonaan ulos, se kuulemma kestäisi, mutta kyllä minä silti sitä ihan sisällä pidän...

katiskaverkko%20koira-normal.jpg

ja nyt laitan muutaman astian, mielestäni ne onnistuivat kaikki kolme aika hyvin:)

dreijattu%20kannu-normal.jpg

tuon olen tehnyt dreijaamalla. Dreiji on siis sellainnen "kone" jossa on poljin jolla sen alustan saa pyörimään. Osa on varmaan nähny TV.stä semmosen :) ja se ei muuten ole niin helppoa kuin miltä se näyttää kun kattsoo niitä jotka on tehnyt niitä paljon. ja tein tuosta kannun vain siksi koska tuo reuna rupesi lerputtamaan ja sitä ei saanut enää pelastettua. ja kiahvan lisäsin jälkikäteen. ja kuviomin tuli sormistani vahingossa, kun en osannut pitää käsi'ä oikein :D Eli ei todellakaan helppoa, mutta jos saatte joskus mahdollisuuden kokeilla kannatta oikeasti käyttää mahdollisuus, ja jos saat siihen voilä opetustakin kannattaa käyttää sekin mahdollisus!

mutta nyt seuraavaan kippoon:)

punasavinen%20muki-normal.jpg

tuon tekniikka oli levytekniikka:) tuo ei ole paras mahdollinen mutta kaippa se on ihan OK:)

syb%C3%A4nastia-normal.jpg

tuon tein nipistelytekniikalla ja päällä on lasite:) en tiedä olisiko tuon pitänyt olla jokapaikasta ruskea mutta onhan tuokin kiva :D Ja jos näistä kolmesta yksi pitäisi valita valitsisin tämän:)

mutta nyt loppu mun työt joten voisin laittaa loppuun vielä muutaman muun kuvan:)

avain-normal.jpg

isi löysi ton avaimen varastosta ja ihastuin siihen ja päätin laittaa siihen narun :) sen toki varmaan sais puhtaaksikin ruosteesta mutta en haluu se on kiva just tollasena ♥

joku%20maisema-normal.jpg

otin tän ja seuraavan ihan muuten vaan samalla kun  otin tosta ekana tässä postauksessa mainitun koirastakin kuvan:)

puun%20oksat-normal.jpg

joo en tiiä tän kuvan järkee mutta tää on mun mielestä aika kiva:)

ja nyt: hei hei toivottavasti käyt vastakin kattoon täällä:)

P.s pitäsköhän mun ruveta panostamaan noihin otsikoihin:)